tiistai 1. lokakuuta 2013

Uskomaton päivä!!

Uskomaton päivä takana!

Pystytimme tänään Siskot - matka jolle kukaan ei halunnut -valokuvanäyttelyn Helsingin rautatieaseman postihalliin. 
Äitini ja mummoni olivat myös mukanamme ja olen siitä todella kiitollinen. Oli hienoa jakaa tuo jännittävä hetki heidän kanssaan. <3
Ja mikä parasta - paikalle oli saapunut yksi blogini lukijoista tapaamaan meitä. Saimme häneltä valtavasti kannustusta ja olen siitä todella todella kiitollinen. Kiitos - ja isosti voimia omalle taipaleellesi <3

Olen saanut paljon kannustusta koskien kuvaani. Haluan kuitenkin muistuttaa, että näyttely ei koostu vain minun kuvastani. Näyttely on TÄYNNÄ upeita, rohkeita ja kauniita rintasyövän sairastaneita naisia. Olen vain yksi pieni osa tätä hienoa kokonaisuutta. Nämä rohkeat naiset ovat julkistaneet näyttelyn jo vuosi sitten ensimmäisen kerran I love me -messuilla <3

Suosittelen lämpimästi - menkää ja katsokaa näyttelymme kaikki kuvat tarinoineen ja käykää jättämässä kommentteja Siskojen facebook -ryhmään. <3
Näyttely on nähtävissä postihallissa 12.10.2013 asti.


Tajusin tänään ihanan Tiinan kanssa jutellessani jotain uutta itsestäni. 
Olen koko nuoruuteni ollut itsestäni ulkoisesti(kin) todella kriittinen ja epävarma. Olen kuitenkin aina ollut sosiaalisesti lahjakas, joten olen uskoakseni yrittänyt peitellä epävarmuuttani äänekkäällä ja räväkällä olemuksellani.
Sitten tuli syöpä, joka teki minusta vieläkin epävarmemman viedessään rinnan ja hiukset, mutta samalla pakotti minut näkemään itseni uudessa valossa. 
Tein kaljuna kaikkeni näyttääkseni vielä naiselta ja katsoessani itseäni peilistä minun oli väkisin löydettävä itsestäni edes pari kaunista osaa - jotain, johon voisin olla vielä tyytyväinen. 

Kun aikaa kului, huomasin tulleeni vahvemmaksi. Hiukset alkoivat taas kasvaa, enkä tuntenutkaan itseäni enää niin rumaksi ja surkeaksi. Olin onnellinen muutamasta haivenesta!
Kun sain mahdollisuuden päästä mukaan tähän valokuvanäyttelyyn ja "taikuri" Miisa Päällysaho-Mustonen loihti minulle täydellisen meikin sekä toinen "taikuri" Merja Yeung heilautti taikakameraansa, lopputulos olikin huikea. 

Hitto vie - paskat yhdestä tissistä tai ylilyhyistä kutreista. Paskat vähän höröistä korvista tai isoista sieraimista. Paskat väärään suuntaan kääntyvistä - lyhyistä ripsistä ja pikkusen pitkästä pyllystä. Paskat nakkisormista ja liian lyhyistä kynsistä. (Ja nyt en ota sitten vastaan yhtään "EIHÄN SULLA OLE......." -kommenttia)

Olen vahvempi kuin koskaan aiemmin!

Eihän siihen vaadittu kuin yksi syöpä, yksi Tiina ja kourallinen ulkopuolista tukea <3
Kiitos <3

7 kommenttia:

  1. Ihana olet ja vahva ja kaunis ja rohkea jajaja... ;)

    VastaaPoista
  2. Ei tähän löydä enää sanoja <3. Te olette uskomaton joukko naisia! Voin kunpa olisin itsekin saanut olla paikalla tapaamassa sinut ja nähdä tuon upean näyttelyn.

    VastaaPoista
  3. Wow...sä olet sanoin kuvaamattoman upea ja voimaannuttava <3

    Nostan hattua ja ihailen <3

    VastaaPoista
  4. Minultakin hävisi nyt sanat. Tärkeä olet monelle ihmiselle ja niin monin tavoin.
    Kiitos siis Sinulle itsellesikin <3

    Kata

    VastaaPoista