perjantai 5. huhtikuuta 2013

Tukea ja muistelua.

Se on kuulkaa perjantai nyt ja tarkoittanee viikonlopun alkua. (Aikamoinen Sherlock) 
Aurinko paistaa ja mieli on äärimmäisen virkeä. Se mikä myös saa mieleni kovin onnelliseksi on tuo kannustusmäärä myös Facebookissa - yhden yön aikana monia tykkääjiä ja paljon uusia lukijoita <3 Kiitos suuresti tuestanne <3 Nyt on vieläkin suurempi mahdollisuus että joku vastasairastunut löytää blogini ja saa toivottavasti jonkinlaista "lähtötietoa" mitä tuleman pitää. Tokihan jokaisen matka on ja tulee olemaan erilainen mutta ajatusmaailma saattaa kohdata.

Palasin eilen taas lukemaan blogini ensimmäisiä kirjoituksia ja mietin missä sumussa olen oikein elänyt. On vaikeaa muistaa edes kirjoittaneensa joitakin kirjoituksia ja toisaalta taas olen todella tyytyväinen että jo unohtuneet asiat on helppo kaivaa taas pintaan blogini ansiosta. Suosittelen siis kaikille vähänkään kirjoittamisesta tykkääville että pitäkää vaikka päiväkirjaa jos nyt ette julkista blogia elämän käännekohdistanne - tai miksei muuten vain. Itse koen tämän todella terapeuttisena ja tietenkin ihanaa jos joku saa tästä vielä ajanvietettä - tai parhaimmassa tapauksessa apua itselleen. <3

Olen saanut ajan uuteen levinneisyytutkimukseen ja se on 23.4. Pakko myöntää että vaikka tuleva kuvaus jännittää todella paljon olen kuitenkin luottavaisin mielin. Vielä ei myöskään ole tullut sitä paniikkihetkeä kun toivoisi kuvauksen tulevan nopeammin. Maltti on valttia ja järki toistaiseksi jotakuinkin päässä. En usko enkä tietenkään halua uskoa että levinneisyyttä löytyisi nytkään. Puhtaita kuvia siis odotellen. Tottakai sitä varmaan jännitys kasvaa kun tuloksien kuuleminen lähestyy mutta "lähes terve kunnes toisin todistetaan" -ajattelutapa auttanee siihenkin. Vastaukset tulen saamaan heti vapun jälkeen joten vappu menköön huolettomasti :)

Nyt haluan toivottaa teille oikein ihanaa perjantaita ja nauttikaahan viikonlopustanne täysin rinnoin (itse vain puolin rinnoin - mutta ei sekään huonosti)

Titlooppi kiitää ja kuittaa tältä päivältä <3

5 kommenttia:

  1. Minä oon vuosia pitänyt päiväkirjaa...en suinkaan, joka päivä kirjoita.
    Kirjoitin jo lapsena, mutta mikä ihmeen älynväläys lienee tapahtuneen, kun poltin ne, murrosiässä saunan pesässä...nyt harmittaa...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Irmastiina olen kuullut että niin moni on tuhonnut nuoruutensa päiväkirjat ja jälkeenpäin on harmittanut. Minä en ONNEKSI polttanut vaikka ei sekään varmasti kaukana ollut. Nyt hirvittävällä myötähäpeällä itseäni kohtaan luen niitä :)

      Poista
  2. Titlooppi <3 Tuun aina niin hyvälle mielelle susta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Wiver <3 Ja minä tulen NIIN hyvälle mielelle teistä tukijoista!

      Poista
  3. Ahahaha, Titlooppi :D. Just nää pienet jutut saa mut nauramaan niin paljon! Miten voikaan joku osata olla noin itseironinen ja huumorintajuinen <3.

    VastaaPoista