sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Ainutlaatuinen viikonloppu ja pyhä tunnustus!

Ihana ja harvinainen viikonloppu takana!
Mies oli työporukan kanssa hummailemassa ja lapset mummoloimassa. Sain keksiä puuhaa koko viikonlopuksi vain omalle itselleni <3
Perjantai meni ihanien leidien kanssa saunoessa, syödessä ja maailmaa parantaessa ja lauantaina rakas ystäväni hurautti vielä puolen yön aikaan kanssani laulamaan karaokea paikalliseen kuppilaan. Ainutlaatuinen viikonloppu <3
Nyt kun olen taas antanut aikaa rauhassa vain itselleni viikonlopun verran, olen voimissani vastaanottamaan perheeni takaisin kotiin ja jatkamaan normaalia äidin arkea :)

Sitten TREENIELÄMÄN tilannekatsaus:

Aloitan tunnustuksella!
Ette kuulkaa arvaa mitä minulle tapahtui - minulle sattui nimittäin PYHÄ REPSAHDUS!
MINÄ - joka olen saarnannut selkärangasta, itsekurista ja hehkuttanut onnistumisiani, kompastuin omaan kiiltävään sädekehääni!!

Tankkauspäivältä jääneet irtokarkkijämät huutelivat nimeäni kovaa ja korkealta jo perjantaina. Pysyin kuitenkin tiukkana, kunnes koitti lauantai ja karkkipussi rapsahti.
Sinne hulahti - kurkusta alas kokonainen kourallinen irtokarkkeja *RUOSK*

Mitä tulee seurauksiin, en tuntenut morkkista varsinaisesti niistä kielletyistä aineista (=sokeri), joita taas kroppaani tungin, vaan koin pahaa mieltä siitä, että minä jos kuka olen ruoskinut muita kohti uusia elämäntapamuutoksia ja juuri minun piti olla hyvänä esimerkkinä siitä että kuka tahansa pystyy tähän - jopa ikuinen sokerihiiri. Mutta EI - mielen lujuus ei ollutkaan vielä niin kovassa kunnossa kuin ajattelin.

No mikä on sitten lopputulema? Saattaa näyttää siltä että tein nyt kärpäsestä härkäsen, mutta todellisuudessa en ota tätä asiaa kovin raskaasti, koska tiedän, että jatkossakaan totaalikieltäytyminen ei tule olemaan osa strategiaani.
Ja mikä parasta - olen saavuttanut lyhyessä ajassa jo itselleni todella mieleisiä tuloksia ja tiedän ettei tällainen kertarepsahdus tule muuttamaan mitään - paitsi toivottavasti parempaa mielenlujuutta ensi kerralla <3
Aamen.

Treenit kulkee mukavasti vaikka nyt treenauksen aloittaminen onkin ollut vähän tavallista tahmeampaa. Onneksi meillä on vaihtuvia ulkotreenejä, niin ei joudu jynssäämään samoja treenejä päivästä ja viikosta toiseen. Vaihtelu virkistää!

Tänään Kinan kanssa lenkillä tein havainnon, että syksy on tosiaan saapunut. Lehtiä putoilee puista kaiken aikaa ja törmäsin mitä söpöinpään sieniperheeseenkin keskellä tietä.

Vähän osumaa saanut sieniperhe
Nyt sitten kaivetaan kynttilät kaapeista ja ruvetaan tunnelmoimaan pimeneviä iltoja.
Ihanaa syksyistä sunnuntaita kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti