perjantai 21. joulukuuta 2012

Joulu lähestyy

Oireetonta oireetonta - jos pikaisia uupumisia ei oteta huomioon. Päiväunet ovat kuitenkin sallittuja joten niitä  otetaan sitten tarvittaessa.
Olin saanut eilen puhelun syöpäklinikalta ja kun yritin soittaa takaisin niin en saanut minua tavoittanutta henkilöä kiinni. Hetken ehdin jo miettiä jotain kamalaa erhettä joka olisi voinut sattua levinneisyystutkimusten tuloksissa, mutta onneksi mieli teki vain tepposia. Hoitaja soitti minulle myöhemmin uudelleen ja varmisti että olen saanut tiedon kainalon ultrasta ja patin harmittomuudesta. Huh!

Olen saanut tehtyä viimeiset joululahjaostokset ja nyt tuleva viikonloppu onkin pyhitetty mummujen joulukierrokselle. Tässäpä muuten oiva kappale jossa kyseinen "Eila-mummo" puhuu täyttä asiaa:

Eila-mummo - Mummo Rap

Että terveisiä vaan kaikille mummuille ja erityisesti mun ihanalle Liisa-mummulle (jonka voisin hyvin kuvitella tuolla videolla räppäämässä) <3

Tänään on tiedossa joulusiivousta (jälleen kerran) kun ei se edellinen joulusiivous pitkään pysynytkään. Uusi yritys siis tänään kun kalenteri on tältä päivältä täysin tyhjä.
En meinaa millään malttaa odottaa jouluaaton tunnelmaa - ja ruokaa. Sitä ruoan määrää ja laatua. NAM!
Muistan pohtineeni sairauteni alkutaipaleella tulevaa joulua. Mietin tulisiko siitä tänä vuonna erilainen. Nyt voin vastata kysymykseeni että ei, siitä ei tule erilainen kuin aikaisempina vuosina. Siitä tulee juuri niin täydellinen ja perinteinen kuin se on tähänkin asti ollut.
Olen niin onnellinen <3

Nyt siirryn tekemään kodin touhuja ja toivotan kaikille oikein ihanaa viikonloppua ja jouluaaton odotusta.
<3

Kina-muru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti